EK is begonnen - Reisverslag uit Eloúnda, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu EK is begonnen - Reisverslag uit Eloúnda, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

EK is begonnen

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 Juni 2016 | Griekenland, Eloúnda

Hallo allemaal,
Sinds de laatste keer dat ik geschreven heb is er weer niet veel gebeurd, alles gaat z'n heerlijke gangetje zoals het op vakantie hoort. We hebben er al wat mooie tochtjes opzitten en ook een paar heerlijke wandelingen. De eerste maakte ik alleen terwijl Cor een dutje deed waarna hij me met de auto zou ophalen. Hij kon echter niet zolang zonder me en voordat ik een uur onderweg was, was hij er ook alweer. Vandaag zijn we de andere kant op gelopen, dit gaat zeer steil naar beneden richting Elounda, het duurt al snel ruim een uur. Daarna een terrasje gepakt en met de bus terug. Intussen zien we al onze vrienden, gaan met ze eten en drinken, onze dieren houden ons gezelschap, wat willen we nog meer! We hebben net heerlijk gegeten en zijn nu een terras opgeschoven want of Oranje nu meedoet of niet, Cor wil toch wel kijken en er hangt hier een tv. Mooie gelegenheid voor mij om weer een paar dingen te schrijven. Als ik weer aan de gewone computer zit stop ik weer wat foto's bij mijn verslag. Mijn nieuwe camera is fantastisch en ik heb alweer 500 foto's gemaakt. We hebben Bea gesproken over onze tijgers en gelukkig gaat alles goed, Bea: Nico heeft de pedaalbak gemaakt, doet het weer! Pa skypet regelmatig en ook met Roy en Marijke hebben we gesproken alhoewel het internet niet best is hier. We hopen dat in de lage landen ook alles goed is en dat iedereen z'n verjaardagskaart heeft gekregen. Tot zover deze update, liefs van de al zwarte Bakkertjes

  • 10 Juni 2016 - 22:24

    Roy En Marijke:

    Ha Han en Cor,
    Het is allemaal echt vakantie: lui, actief en lekker eten. Voor jullie ook het extra met alle bekenden. Hier geen bijzonderheden. Alleen het mooie weer maakt plaats voor wisselvallig met buien. De BBQ kan je nu niet plannen.
    Nog veel plezier!!
    Roy en Marijke

  • 11 Juni 2016 - 01:28

    De Bakkertjes Nog Steeds In Rijswijk:

    Halle Bakkertjes weer op Kreta,

    Herlijk he als alles mag en niets moet. Ik zit nu ook in die modus. Heerlijk weekend en even geen werk. Het is best wel druk. Het is hier nu bijna 01.00 uur de meiden zijn naar bed en Rowdy is met Maarten en vrienden naar "voetbal aan het kijken".

    Papa zit dus lekker op de bank en zoals beloofd te reageren op de stukjes van zijn vader en moeder. Ik heb het net even gecheckt, maar Hellas zit in het zelfde schuitje als Oranje. Beiden top landen (;-)) maar allebei niet goed genoeg voor het EK. Vanavond een beetje schaamte rond de kaken als je hoort dat Albanië (WTF waar ligt dat?) zo'n beetje het allerarmste land van Europa zich wel weet te kwalificeren. Moesten zeker tegen Gibraltar, Andorra, Malta en Baarle Nassau in de kwalificatieronden.

    Ik leg mij er bij neer. Dit jaar ben ik gewoon een Rode Duivel. De vlaggetjes hangen al aan het balkon. Dit keer voor het eerst ook rood, geel zwarte lampjes opgehangen. M.n de zwarte lampjes verblinden nogal. Gelukkig zijn de rode en de gele minder fel en dus minder verblindend als de zwarte. Groep E is de geluksgroep voor mijn favoriete natie.

    Pffffff wat een onzin verhaal zeg. Over naar de wat serieuzere zaken. Rowdy gaat maandag voor zijn psychologische keuring bij de Marine en is in afwachting van berichten rondom zijn scriptie. Het zou leuk zijn als hij snel iets hoort zodat hij weet wanneer hij het kan verdedigen.

    De dames gaan ook nog steeds lekker. Ze vermaken zich prima. Zelf heb ik het af en toe wat druk, maar dat geeft niet. De dagen vliegen om op die manier. Zo is het maandag en voordat je het weet is het al weer vrijdag. Jullie volgen de foto's van het grpot onderhoud. Er wordt momenteel overal in de flat gewerkt, behalve in de woningen. A.s. maandag beginnen ze aan alle huizen aan het eind van de gallerij en dan werken ze langzaam naar onze flat toe. Het kan mij niet snel genoeg 29 juni worden. Dan gaan ze bij ons beginnen en zijn we 10 werkdagen later uit de troep.

    Ik ga er mee stoppen. Het slaat toch nergens op. Ik ga zo mijn gele, rode en zwarte lichten uitdoen en lekker mijn bedje in.

    Rowdy is inmiddels ook thuisgekomen, dus we zijn hier weer compleet!

    Doei doei, groetjes en kusjes van de Bakkertjes nog steeds in Rijswijk! <3 <3 <3






  • 11 Juni 2016 - 08:38

    Mier:

    Nou inderdaad zwarte bakkertjes! Wat een heerlijke relaxte vakantie!! Klinkt zo goed als perfect!!
    Hier is het weer dus omgeslagen... Vandaag 100% (kans op) neerslag. Nou laat kans op maar achterwege want sinds ik om 7.30 wakker ben regent het al. Wel sneu want de meisjes zijn dit weekend bij oma Ineke in het vakantiehuisje in Kijkduin. M'n moeder heeft daar samen met haar zus een week een huisje zodat ze ook wat dichter bij ons is. Nou ja, eigenlijk dichter bij Pepijn. Ze is niet bij m weg te houden! ;-). Het gaat heel goed met onze jongste telg. Klein directeurtje hoor. Eet en slaapt. Duurt het te lang dan gaat ie toch een potje gillen!
    Maar goed..... Verder ook weinig nieuws... Hopelijk kunnen we weer snel de bbq aan doen, buiten zitten en eten in t zonnetje!! Jullie in ieder geval nog veel plezier! Maar dat lukt volgens mij wel! Dikke x van ons

  • 11 Juni 2016 - 15:09

    Linda En Hans:

    Hi there, we lezen het al, er is weer geen pepernoot aan op dat eiland. Hoe kunnen jullie er telkens weer instinken !!!
    Nou wij gaan lekker ook. Wij gaan logeren in Spier bij kennissen van ons. We moeten op de kippen passen terwijl zij op vakantie zijn, is dat leuk of niet ?
    Nu maar hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten.....
    Geniet, hou ons op de hoogte, liefs, wij

  • 11 Juni 2016 - 16:50

    De BHtjes:

    Dag lieverds,
    Ben benieuwd wat jullie shownieuws weer gaat worden als jullie terug thuis zijn, je maakt wat mee op zo'n locatie....... Vanaf maandag lezen wij jullie in Portugal, we missen de poesjes nu al, maar er wordt goed voor ze gezorgd door buum en buuf. Proost voor strakjes en bom dia!

  • 11 Juni 2016 - 19:10

    Theof:

    Jullie genieten met volle teugen van alles daar merken we natuurlijk van zelf door het enthousiasme die viaHanneke met haar berichten binnen komen.Wat ons betreft mogen er nog hele mooie dagen komen.Bijdeze nog de hartelijke groeten van Pa en Ma.














  • 12 Juni 2016 - 16:03

    Roy En Marijke:

    Ha Han en Cor,
    Jullie zitten nu echter beter op Kreta. Hier is het raar weer, benauwd en regen.
    Dus lekker genieten van het mooie weer en meer!
    Groeten
    Roy en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Eloúnda

Hanneke

Actief sinds 06 Juni 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 2493

Voorgaande reizen:

04 Juni 2016 - 26 Juni 2016

debakkertjesweeropkreta

Landen bezocht: