Een aanslag? - Reisverslag uit Eloúnda, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Een aanslag? - Reisverslag uit Eloúnda, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Een aanslag?

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 Juni 2016 | Griekenland, Eloúnda

Lieve allemaal,
Vandaag hebben we niet zo heel veel toe te voegen aan hetgeen we gisteren beleefd hebben. We hebben heerlijk aan de zeekant gegeten bij een tropische temperatuur. We aten mezes hetgeen overeenkomt met tapas, allerlei kleine gerechten. We namen nog een afzakkertje bij de toedeledokie bar en gingen naar bed na nog even op ons terras van het uitzicht en de sterrenhemel te hebben genoten. We lagen net in onze eerste slaap toen we een flinke ontploffing hoorden en we schrokken ons uiteraard rot. We sprongen tegelijkertijd uit bed , we dachten dat er in het appartement iets goed fout was maar we zagen in eerste instantie niets bijzonders. Uiteindelijk ontdekten we iets, in het vaatwasteiltje lag een ontploft blik van zelfmaak croissants te dobberen, ze moesten waarschijnlijk in de koelkast bewaard worden en door de flinke hitte hier was het blikje ontploft! Gelukkig dus niets raars. Vandaag hebben we heerlijk bij het zwembad gelegen en in de middag hebben we weer wat vrienden opgezocht in Agios Nikolaos. Het weer is goddelijk en het eiland ook weer. Vanavond blijven we lekker thuis en starten waarschijnlijk met de vakantie competitie jokeren. Geen verder nieuws dus. De Bakkertjes wensen jullie van hieruit ook een mooie avond en voor straks welterusten

• 08 Juni 2016 - 16:28

Linda En Hans:

He lieffies,
    Heerlijk een verslag uit ons geliefde Kreta.
    Genieten maar enne....geen opblaasbare croissants meer !
    Liefs, wij

• 09 Juni 2016 - 07:46

Renee:

He familie, wat een stress, maar goed, gelukkig is de rest van de dag zo relaxed, zon ontploffinkje kan je wel hebben..... Ben nog niet bij poezen geweest. Er zijn te weinig mensen op werk dus moet nu 4 dagen werken, 1 vrij en dan weer vier. Die ene is voor Pa en Ma en fysio , maar uiteraard zodra ik kan ga ik. Heb wel gisteren de voorraden aangevuld dus ze kunnen weer vooruit. Heel veel plezier en groetjes aan de bekenden. Renee

• 09 Juni 2016 - 09:42

Leonico:

Goedemorgen!! We lezen weer met jullie mee hoor!

Fijn dat jullie het zo fijn hebben, lekker genieten samen!! Hier is het ook mooi weer, maar niet zo erg warm meer. Die croissants....haha, wat een verhaal, maar je schrikt wel, zeker als je net in slaap bent!

Maak die Cor maar in met jokeren Han, met Keessen lukt dat ook altijd prima!!!

Liefs uit Den Haag
    XX

• 09 Juni 2016 - 16:56

Theo:

Gelukkig is dat een aanslaggeweest waar niet te lang wakker voor hoeft te liggen.Maar